FJORDROCK AFLYSES I 2020 PGA. Covi-19 EPEDEMI

Så går der rock

og jazz over Fjorden

I 2011 arrangerede LC Aalborg for første gang FJORDROCK ved siden af jernbanebroen og roklubberne på Aalborg-siden af Limfjorden. Det blev en succes, og man kunne give et flot overskud til kræftafdelingen på Sygehus Syd.  Men ud fra devisen om at ”al begyndelse er svær” og de indvundne erfaringer var det arrangerende udvalg enige om, at det kunne gøres bedre. Og derfor gentog man arrangementet i 2012, dog i udvidet form. Og på trods af dårligt vejr og fodboldlandskamp i fjernsynet, blev det atter en succes,

så man kunne donere et pænt beløb til Hospice Aalborg.

I 2012 & 13 holdt vi fast i dette nye tiltag og havde stort overskud og dermed en masse midler at donere til de forskellige velgørende foremål i landsdelen.

I 2014 afholdtes Fjordrock på en dejlig solrig lørdag.

Billy Cross med band leverede en overbevisende koncert som publikum tydeligvis gerne ville have mere af. Vi er sikker på at Billy vender tilbage i 2015. Som tidligere år gav Malthe og Rockmaskinen en fantastisk koncert.... vi er stolte af at det nu er 4. gang Rockmaskinen gæster den idyliske plet ved fjorden - og mon ikke de vender tilbage i 2015.. .det er jo ved at være en fast tradtion nu :0) ..

Som forventet blev der igen i år et flot overskud som anvendes ubeskåret til velgørende foremål... Endnu engang mange tak for den store opbakning fra alle vores sponsorer.

I 2015 afholdt vi Fjordrock for femte gang den 13. juni. Da Billy Cross desværre var ramt af sygdom, var det lykkedes for udvalget af formå  den gamle Aalborg/Vejgaard-dreng Ivan Pedersen og Backseat til at optræde – og det satte rigtigt gang i festen. Derudover fornøjede vi os med gode gamle Malthe & Rockmaskinen for fuld udblæsning, samt Timeshare og et nyt indslag i form af PS Swingband. Alt i alt en flot og medrivende besætning.

På trods af dårlige vejrudsigter oplevede vi en flot opbakning og kunne igen i 2015 præstere et flot overskud, der som vanligt går til godgørende formål i lokalområdet.

I 2016 holdt vi FjordRock for 6 gang...datoen var lørdag den 11. Juni 2016 og vejrguderne vsar med os igen.. Vi havde ud over "hus-orkestret" Rockmaskinen besøg af Moonjam som virkelig leverede varen.. Flot

2017 blev et år hvor Fjordrock virkelig positionerede sig som et event folk sætter i kalenderen... Vores arrangement lagde sig op af åbningen af det nye friluftsbad samt åbningen af Kulturbroen ( gang broen over limfjorden ) ... Samtidig var der en del arrangementer spredt rundt i byen denne dag og vi satte publikumrekord... 1000 tak for det store fremmøde... og det store overskud som bla. gik til "Støt voldsofre" arbejde samt veteranhjemmet på SKydebanevej ( et hjem for tidligere udsendte soldater med deraf følgende udfordringer.

I 2018- slog Fjordrock alle rekorder. Vejret var fantastisk og var medvirkende til at vi blev totalt tørlagt for fadøl helt til slut på dagen. Det lokale Øldepot var også løbet tør så det må siges at være en meget stor succes og medvirkende til det rekord store overskud.

I år kan Lions Aalborg derfor igen uddele et rekort stort beløb til velgørende foremål i Nordjylland.

2019 blev ( som sædvanlig ) en uforglemmelig dag hvor vejret trods alt tilsmilede vores arrangement. Dog ikke i helt samme solskins niveau som 2018 og dette bevirkede en smule på omsætningen af drikke varer. Derfor bliver årets overskud i 2019 ikke på helt samme niveau som 2018 men på et meget meget flot og stabilt niveau. Lions Aalborg kan således glæde trængende i lokalområdet endnu engang. Kom og støt op om vores Fjordrock igen i 2020 - og gør en forskel !

VEL MØDT til FJORDROCK 2020 - Lørdag den 13. Juni / AFLYSNING : VI SER OS DESVÆRRE NØDSAGET TIL AT AFLYSE DETTE ÅRS FJORDROCK PGA. DEN VERSERENDE COVI-19. VIRUS EPEDEMI.

I ÅR HAR FJORDROCK 10 ÅRS JUBILÆUM - MEN VI VENDER STORT TILBAGE I 2021 MED ET BRAG AF ET FLOT ARRANGEMENT !

Husk : adgang er gratis !!

Læs mere på FACEBOOK : https://www.facebook.com/fjordrock/